Jag älskar strippklubbar...!

2009-08-30 @ 13:21:40

God morgon önskar Sveriges största slampa ;)

Festat igår eller?! I did! Wiho! Är ni förvånade? Hehe nej inte vid det här laget iaf.. Jag knullade som sagt sönder Jonas, hans vänner Tim, Issa och hennes 2 tjejkompisar men det var inte populärt. Dom allesammans var redan superfulla när jag träffade dom så jag passade på att försöka ha lite rumpsex.. Men nej så blev det inte, och jag är lezzen att det inte blev så.. =(


Men guess what.. Det blev strippklubben igen!!
Haha, jag träffade sällskapet i t-centralen och det var sexigast så, men inte för jag klagar för jag älskar strippor! Dock kanske jag har varit där lite väl många gånger nu på rad hehe (A)

Stiliga grabbar! Älskar Tims minipitt (han till vänster) haha!

Gängest, och självklart har Tim minsta pitten där igen haha!

Uppbjudna på sex av en härlig polack!


Hela kvällen slutades sen i sängen, SÅKLART! Dock gick inte det så smidigt som vi hade tänkt oss.. Det kom fram ett gäng bloggläsare som tog bilder vilket jag inte har någonting emot! Men sen började det komma massa olika killar och en började skrika "JAG SKA HA BILD MED HENNE!!"..? Jag hann få orgasm bara innan en annan kille kom flygandes på och hörde dom skrika mot varandra "jag k*ullar honom, fattar du jag ska ha bild med henne!" osv.. =/


Jag och min kk inne på donken (innan allting hände då!)


Kommentarer

Postat av: Charlotte

Hahaha !

2009-08-30 @ 17:59:39
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback